You are currently viewing שלוש שנים של תהליך, ארוך, מורכב, גדוש בעשיה, אינספור שינויים, תהליך שהתחיל בקול צורם ( עם חובות מעל 500.000 שח ) ומסתיים בסרנדה משמחת!!!

שלוש שנים של תהליך, ארוך, מורכב, גדוש בעשיה, אינספור שינויים, תהליך שהתחיל בקול צורם ( עם חובות מעל 500.000 שח ) ומסתיים בסרנדה משמחת!!!

שלוש שנים!!!!!!! שלוש שנים של תהליך, ארוך, מורכב, גדוש בעשיה, אינספור שינויים, תהליך שהתחיל בקול צורם ( עם חובות מעל 500.000 שח ) ומסתיים בסרנדה משמחת ( חוב נותר 70.000 שח בלבד !!!), תהליך משנה חיים, משנה הרגלים, תהליך שהביא את הלקוח לעזוב עבודתו כשכיר , להגדיל פעילותו כעצמאי, ולהתפרנס בצורה מכובדת מהעסק שלו וזאת למרות עידן הקורונה!

מה לא עברנו יחד? מעבר בין בנקים, מחזור הלוואות 3 פעמים, חסכון מטורף של ריביות, העלאת דירוג אשראי של בנק ישראל ( ככל שעבר הזמן הדירוג רק השתפר ) מחזור משכנתא פעמיים, מיתוג, שיווק, חיזוק המכירות בעסק, הגדלת הרווחיות, ועוד ועוד יעדים. 

רק לא מובן לי דבר אחד! איך זה שלמרות כל היעדים שנכבשו, והתוצאות מדהימות, שמחזיקות לאורך זמן רב של כמה שנים כבר בעל העסק חושש להפסיק התהליך ???  תכלס, אין לו ברירה! ההחלטה התקבלה! תודה על תקופה מושלמת יחד, תודה שהקשבת לדרך שלי ושיתפת פעולה בכל משימה ומשימה, היה שלום חבר יקר, המון המון בהצלחה! (לבקשת בעל העסק העדפתי שלא לפרסם שמות ותמונות פנים)    

רוצים גם? בשמחה! צלצלו אלינו, נשמח לייעץ, לתמוך וללוות אתכם עד לרגע ההצלחה שלכם! 

צוות "ראש פיננסי":  נחום : 050-8214448     אבישי: 050-8657519    משרד: 050-7488742

#יועמשכנתאות #יועץ_משכנתאות #יועץמשכנתא #יועץ_משכנתא #ראשפיננסי #ראש_פיננסי #יועץעסקי #יועץעסקימומחה #יועץ_עסקי #יועץ_עסקי_לחברות #ייעוץעסקי #ייעוץ_עסקי