You are currently viewing אחת הבעיות הגדולות של בעלי עסקים בישראל היא לדעת מתי מגיע הרגע שבו הם חייבים לפנות לבעל מקצוע!

אחת הבעיות הגדולות של בעלי עסקים בישראל היא לדעת מתי מגיע הרגע שבו הם חייבים לפנות לבעל מקצוע!

הוא הגיע אלינו שבור, עמוס רגשית, חסר מוטיבציה, ואמר :"אין לי מושג למה אני כאן! אני כבר ויתרתי!"
אחת הבעיות הגדולות של בעלי עסקים בישראל היא לדעת מתי מגיע הרגע שבו הם חייבים לפנות לבעל מקצוע! במקרים רבים בעל העסק מתעלם מכלל הנורות האדומות שנדלקות במהלך הדרך, והוא מנסה להרוויח עוד ועוד זמן, ורק כשהוא מרגיש שכל הדרכים נחסמו לו הוא מעיז לפנות לבקשת עזרה מקצועית, רק שאז הנזקים הם הרבה יותר גדולים, זמן הטיפול מאוד ארוך, ויש מצבים שכבר מאוחר מדי והמקרה אבוד.
ע' הגיע במצב הרסני ביותר. חובות בעסק בגובה מעל 500,000 ₪, ללא תכנית עסקית, ללא תחזית עסקית, דפוסי התנהגות שגויים, ללא נהלים, ללא זמני עבודה מסודרים, ואם זה לא מספיק אז בשנתיים האחרונות היו לו מעל 70 החזרים בחשבון הבנק, מה שגם חוסם אותו מלקבל עזרה מגופים פיננסיים.
ע' הבין שהחיים שלו בסכנה. הבין שהבית שלו עלול ללכת לאיבוד, הבין שהמשפחה שלו יכולה להתפרק. הוא פנה אליי כשהמצב כבר אבוד מבחינתו, כשקיבל כבר על עצמו לעשות פשיטת רגל ולזרוק עסק של 12 שנים לפח! הוא הסביר את המצב בקול שבור ושאל אם יש טעם בכלל שננסה לטפל כשהדמעות מציפות אותו.
היום, שנה אחרי תהליך מסיבי שעשינו, תהליך עסקי עמוק ורחב, הוא נמצא במקום אחר לחלוטין! הוא מרגיש שליטה מלאה בחייו, שליטה בעסק שלו, העסק הפך רווחי, הוא צמוד לתחזית עסקית ותכנית עסקית שבנינו, יש נהלים, זמני עבודה, קטלוג מעוצב שממתג אותו, החוב הכולל ירד מתחת ל 300,000 ₪ בשל הרווחיות בעסק! אני מצטט את ע' שעדיין לא אזר אומץ לעמוד מול מצלמה: "זו שנה ראשונה שבמקום להעלות את החוב הכולל בכמה עשרות אלפי שקלים אני הצלחתי להוריד 200,000 ₪ מהחוב הישן! אני גאה על כך! ואסיר תודה על התהליך העסקי שעברתי"
רוצים גם עסק מצליח וריווחי ? צלצלו אלינו עוד היום נשמח להיות שם בשבילכם!
☎️ נחום: 050-8214448 ☎️ אבישי: 050-8657519