You are currently viewing "אני עושה מעל מליון ש"ח ולא גומר את החודש!!!"

"אני עושה מעל מליון ש"ח ולא גומר את החודש!!!"

"אני עושה מעל מליון ש"ח ולא גומר את החודש!!! החובות גמרו אותי. לא מסוגל לעבוד ככה. לא יכול להתרכז, אני פועל לא נכון. מאוד אמוציונלי, ולא רציונלי. אני לא מצליח לחשוב ברור . לא מספיק לכבות שריפה אחת, יש לי שתיים חדשות. קשה לחיות ככה. קשה לנהל ככה עסק. דבר אחד מתסכל אותי: לאן נעלם כל הכסף שאני עושה? אני עושה מחזורים יפים מאוד! איך יתכן שאני לא יוצא מהמצב הזה? איך יתכן שאני רק מתדרדר יותר ויותר? והכי חשוב, איך יוצאים מזה? אני מבין שאני עושה משהו לא נכון, השאלה מה!? … "
מתוך שיחת דיאגנוסטיקה עסקית , מפגש לפני 6 חודשים בדיוק ביני לבין הלקוח. כשאני אומר שכדי להצליח צריך ארגז כלים לבעל העסק יש כאלה שצוחקים ולא מבינים את הכוונה. לצערי, לא מספיק לעשות מחזורים יפים בעסק שלך. עם "מחזור" לא הולכים למכולת ולא משלמים עימו משכנתא וחשבונות. "מחזור" הוא מספר מאוד מבלבל, שהרבה מאוד בעלי עסקים נופלים בקסמיו. רק "רווח נקי לאחר מס" יכול לשפוך אור באמת על יכולת הכנסות של בעל העסק. ואת הנתון הזה מעטים הם בעלי העסקים שיודעים לחשב…
אגב בעל העסק המוזכר כאן, אשר כבר יותר מ 5 שנים עושה מחזורים בין 1 ל 1.5 מליון ש"ח, התחיל תהליך ליווי ויעוץ עסקי לפני כחצי שנה. בחצי שנה זו המחזור אמנם קטן אך הרווח הנקי שלו גדל משמעותית, האשראי שלו סודר , ההלוואות רוכזו לאחת גדולה, ומפלס הלחץ והמתח ירדו פלאים! לפעמים כל מה שחסר זה תכנון נכון, כלים נכונים , ניהול זמנים נכון, ולעשות מחשב מסלול מחדש!
רוצים גם? בשמחה! בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! צלצלו אלינו, נשמח לייעץ, לתמוך וללוות אתכם עד לרגע ההצלחה שלכם! מחכים לכם, צוות "ראש פיננסי".
נחום : 050-8214448 , אבישי: 050-8657519 עסקים: 050-3573580