You are currently viewing הם הגיעו אליי לפני שנה וחצי עם חוב של מעל 350.000 שח! שניהם בעליי עסקים!!

הם הגיעו אליי לפני שנה וחצי עם חוב של מעל 350.000 שח! שניהם בעליי עסקים!!

הם הגיעו אליי לפני שנה וחצי עם חוב של מעל 350.000 שח! שניהם בעליי עסקים, עם חובות גדולים,   תזרים שלילי,  והפתעה חדשה בשם "קורונה" שלא ממש עזרה למצבם. נפגשנו למפגש אבחון עסקי , הפאניקה היתה גדולה , דירוג בנק ישראל היה שלישי ביותר, לכל אחד מהם היה סקור / ציון של 200 נקודות בלבד מתוך 1000! הבנקים זרקו אותם מכל המדרגות, חיובים חזרו על שמאל ועל ימין!!! לא היתה שום קרן אור לפתרון. זה היה נראה כאילו רק פשיטת רגל אפשרית כאן.

יש מצבים שאני מקבל החלטות בניגוד לכל כלל מנחה כזה או אחר, וכנגד כל הסיכויים, ואם לומר את האמת במקרה שלהם התלבטתי האם באמת יש דרך להציל אותם ( מעצמם ) , אבל משהו בפנים אמר לי " שמע הם הגיעו אליך, וזה לא סתם! אם הגיעו אליך סימן שזו השליחות שלך! גייס את כל כולך ותציל אותם!" 

אתם מנחשים מה זו התמונה כאן בפוסט? בדיוק!!! זה רגע מתוך חתימת חוזה רכישה של נכס מגורים עבורם השבוע!!!! בלי עין הרע כמובן!!! רגע שהיה בגדר פנטזיה לכל הדעות, והפך מחלום למציאות!        אז אחרי תהליך עסקי + פרטי כלכלי של שנה וחצי, דיוק התנהלות, העלאת ציון חיווי בנק ישראל ל 600 נקודות, סילוק 300.000 שח מתוך החוב והשארת חוב של 50.000 שח בלבד, ועוד ועוד יעדי משנה , זכיתי ללוות אותם לחתימה על הסכם רכישת דירה עבורם, אחרי שהשגתי עבורם אישור משכנתא! 

מה נותר לומר? אסכם במשפט "אם רק תרצו אין זו אגדה!" אבל עשו טובה, אל תחכו לרגע האחרון של ההסתבכות, ככל שתקדימו לקבל החלטה על השינוי כך תרוויחו יותר ויותר כסף, זמן ומאמץ יקרים. 

(מפאת שמירת כבודם של הלקוחות העדפנו שלא לפרסם שמות ותמונות פנים)

רוצים גם? בשמחה! צלצלו אלינו, נשמח לייעץ, לתמוך וללוות אתכם עד לרגע ההצלחה שלכם! 

צוות "ראש פיננסי":  נחום : 050-8214448     אבישי: 050-8657519    משרד: 050-7488742

#יועמשכנתאות #יועץ_משכנתאות #יועץמשכנתא #יועץ_משכנתא #ראשפיננסי #ראש_פיננסי #יועץעסקי #יועץעסקימומחה #יועץ_עסקי #יועץ_עסקי_לחברות #ייעוץעסקי #ייעוץ_עסקי