You are currently viewing "מה יהיה? עד מתי זה יימשך כך? כבר שנתיים שאנחנו באותו מצב…"

"מה יהיה? עד מתי זה יימשך כך? כבר שנתיים שאנחנו באותו מצב…"

"מה יהיה? עד מתי זה יימשך כך? כבר שנתיים שאנחנו באותו מצב… כמות שעות העבודה רק הולכת וגדלה, ובאופו מפתיע ככל שאנחנו עובדים יותר שעות המינוס גדל יותר ויותר… זה הזייה! כוללללם מרווחים בעסק הזה, חוץ ממני ומהשותף שלי! איך יתכן? למה צריך לעבוד 200 שעות ביום? די נמאס כבר! אנחנו עושים מחזורים ממש יפים, המוצרים שלנו הם מוצרי פרימיום, מכוונים לקהל טוב עם כסף, אנשים משלמים ממיטב כספם על העבודה שלנו והמוצר שלנו. מה נסגר כאן??? איך זה יכול להיות? כבר שנה שניה שאנחנו סוגרים בהפסד! אני עוד שניה משתגע… זה לא הגיוני המצב הזה… שמתי את כל חיי בעסק הזה, מה אני אמור לעשות? לגנוב? להעלים מס? מה?? מה??? …"
מתוך מפגש אבחון עסקי עם זוג שותפים שבוע שעבר…. מפאת כבודם ולבקשתם פרטי העסק חסויים, אבל למול עיינכם הרואות , הנה סיכום שנה מאת הרו"ח שלהם… עצוב, ממש.
כמובן שהתחלנו תהליך עסקי לשנה קדימה, כולל סידור אשראי, הגדלת רווחים, ומיטוב העסק על כל צדדיו. אז מה דעתכם חברים? אנחנו נצליח לתקן את המעווט? מה אתם מהמרים? הלקוחות האלה יהיו מרוצים ממני ומהתהליך? חחח😋 ועוד שאלה: למי מכם יש מושג איך קורה מצב כזה בעסק? תנו ניחוש… מה הנזק שגורם לכך? היכן הכשלים? אשמח לשמוע….
נחום דרור בסב, יועץ עסקי פיננסי.
0508214448, חברת "ראש פיננסי", ראשלצ.