You are currently viewing ״מה בסה"כ רצינו, להגשים את החלומות שלנו?

״מה בסה"כ רצינו, להגשים את החלומות שלנו?

״מה בסה"כ רצינו? להגשים את החלומות שלנו? אני לא מבינה איך אנשים חיים, עושים צעדים, מתקדמים, למה אצלנו כל הזמן יש מקלות בגלגלים? למה כל המכשולים שיש בעולם מגיעים לחיים שלנו תמיד? נמאססססס כבר, ממש אבל. אין לי כוחות יותר! בדיעבד במבט לאחור, אני הייתי מוותרת על כל זה. מעדיפה להיות שכירה, וגם שבעלי יהיה שכיר. המדינה הזו הזויה, רק מסים מסים מסים, אין שום תמיכה בחיים! שום סיוע… שום אכפתיות…״
הזוג הגיע אליי למפגש אפיון עסקי. שניהם עסקים חדשים. היא עוסקת פטורה, הוא עוסק מורשה. מעולם לא עברו הכשרה עסקית, או פיננסית. הם החליטו להתפטר ממקומות עבודה שעבדו בהם כשכירים עקב מגפת הקורונה בשנת 2020, ולפתוח עסק עצמאי כל אחד בתחומו. אז, לצערם, הכל התחיל לקרוס. חובות, בעיות תזרים, לחצים מהבנק וכו'. אני חושב שהבעיה האמיתית היא שבמדינה שלנו אף אחד לא באמת שומר על בעלי העסקים החדשים, אשר מפרנסים את המדינה ומגדילים את התל״ג באופן מכובד ביותר. אין הכוונה, אין תכנון, אין חינוך פיננסי, אין בחינת כדאיות, הכל מתבצע על עיוור. אז מה הפלא שהזוג הגיע אליי מיואש למפגש עם חובות של 180,000 ₪ תוך שנה וחצי?
התחלנו תהליך לפני חודשיים, היום כבר אין מינוס, כל החובות מרוכזים להלוואה אחת מסודרת, אין לחצים מהבנק, בנינו תוכנית כלכלית לעסק ולבית, והכי חשוב, שני בני הזוג מעודדים ורואים את האור בקצה המנהרה. תענוג של ממש! עוד 2 עסקים שהצלחתי להציל מנפילה!!!
רוצים גם? בשמחה! צלצלו אלינו, נשמח לייעץ, לתמוך וללוות אתכם עד לרגע ההצלחה שלכם!
צוות "ראש פיננסי": נחום: 050-8214448 אבישי: 050-8657519 משרד: 050-7488742