You are currently viewing

כשדיברנו בטלפון הוא נשמע ממש נחמד כזה. לא מוטרד כל כך. סיפר שהוא בן 21.5 , שהוא השתחרר לא מזמן מהצבא, וקיבל את הנייד שלי מחברה טובה שלו שהמליצה לו לדבר איתי כדי לצאת מהבלגן הכלכלי. שאלתי באיזו חוב מדובר? כזה צברת? ענה לי כמעט 50.000 שח וזה הרבה בשביל מישהו שלא גר לבד ואין לו הוצאות משפחה. עניתי " יפה! מסכים איתך… אם נוריך משלמים הכל עליך זה לא אמור להיות המצב…."
זימנתי אותו למשרדי למפגש אבחון כלכלי, ומתוך ניסיון קודם שלי במצבים דומים ביקשתי שיביא איתו יחד את אחד ההורים. את הפגישה התחלנו בכך שהוא סיפר לי באופן מאוד פתוח שהוא לא מקשיב לאף אחד , גם לא להוריו, וזו הסיבה שהוא מסתבך יותר ויותר. הוא מודע לבעיה, והוא מאוד רוצה לפתור אותה.
ביצעתי את מפגש האבחון, שאלתי שאלות קיבלתי תשובות, עשינו סקירה של כלל החובות. הגענו לסכום חוב כולל של 173.000 שח עם ריביות ממוצעות של 13% וחיובים קבועים בכרטיסי אשראי מפוזרים! הבחור ואמא שלו היו בשוק! טוטאלי! אני קצת פחות, אולי בגלל שבעשור האחרון ראיתי סכומים הרבה יותר גדולים של חובות , גם כשמדובר ברווק/ה צעיר/ה…
הבחור שהיה מזועזע מהנתון שאל מיידית מתי מתחילים בתהליך ומה צריך לעשות. אך נחשו מה? להפתעתי ואף להפתעתו, אמא שלו שהייתה נוכחת בחדר התנגדה לתחילת התהליך, ולא רק בגלל העלות הכספית הכרוכה בכך ושכ"ט שצריך לשלם על התהליך! באותו הרגע התחיל ויכוח סוער בין השניים, ואני שצפיתי מן הצד במתרחש לא כ"כ הצלחתי להבין , שכן גם האם העידה שבנה אינו מקשיב ואינו מחשבן לשום מילה שלה ושל בעלה. ואני שואל את ההורים שבינכם: האם לדעתכם האם פעלה נכון או לא? אשמח לשמוע דעתכם בנושא, ולהבין מי כאן צודק ומי כאן טועה… מבטיח לחזור ולספר מה בדיוק קרה עם הבחור בהמשך…
רוצים גם? בשמחה! בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! צלצלו אלינו, נשמח לייעץ, לתמוך וללוות אתכם עד לרגע ההצלחה שלכם! מחכים לכם, צוות "ראש פיננסי".
נחום : 050-8214448 , אבישי: 050-8657519 עסקים: 050-3573580