You are currently viewing "שבע שנים! שבע שנים שאני חושב שאני עושה כסף!

"שבע שנים! שבע שנים שאני חושב שאני עושה כסף!

"שבע שנים! שבע שנים שאני חושב שאני עושה כסף! שבע שנים… המחזור יפה בכל כל שנה, מספרים מפוצצים, חי בנדמה לי… קונה מה שבא לי, לעסק, לבית. אדון העולם, חכם מכולם. אבל מה, כל כמה חודשים לוקח עוד הלוואה… תמיד מתרץ לעצמי שזה רק בגלל תזרים. רק בגלל שהקבלנים איתם אני עובד משלמים שוטף פלוס שישים. תמיד משנן לעצמי את המנטרה שאין מצב שאני לא מרוויח ! אני עובד עם כתב כמויות! זה לא יכול להיות! אני בכל מצב מרוויח מלמעלה אז הכל חרטא! אני לא באמת צריך יעוץ עסקי, אני זה שקובע כמה רווח בכל פרויקט, אין מצב שאני יכול להפסיד…
שבע שנים! שבע שאני שאני עובד על עצמי, על משפחתי, ועל הסובבים אותי העיניים! שבע שנים! יכולתי להיות במקום ככ אחר, ככ שונה, ככ מוצלח! יכולתי להיות עם 3 בתים לפחות ובלי הלוואות. יכולתי להיות רגוע ושליו. מפגש אחד בודד עם נחום בסה יועץ עסקי הפיל לי כל כך הרבה אסימונים, הראה לי כך כך הרבה טעויות, טעויות של שבע שנים! עצוב לי שביזבזתי ככ הרבה זמן בשיטה ודרך לא נכונים! ממש חבל לי, אני פשוט מתבייש"
מתוך שיחת אבחון עסקי אשר נעשתה עם הלקוח לפני 3 חודשים. כמובן שאנחנו בעיצומו של תהליך לתיקון העסק, צמיחה, דיוק, והגדלת ריווחיות, והתוצאות כבר מדברות בעד עצמן, יחד עם זאת יש עוד דרך ארוכה לעבור.
רוצים גם??? נשמח לייעץ, לתמוך וללוות אתכם עד לרגע ההצלחה שלכם! צוות "ראש פיננסי":
נחום : 050-8214448 אבישי: 050-8657519 משרד: 050-7488742