You are currently viewing לראשונה: וילות יוקרה בשכונת הייטק ברומניה עם דמי שכירות מיידים מובטחים בחוזה ל-24 חודשים !

לראשונה: וילות יוקרה בשכונת הייטק ברומניה עם דמי שכירות מיידים מובטחים בחוזה ל-24 חודשים !

רכישת וילה בשכונת פיפרה היא לא רק השקעה בנדל"ן, אלא חוויה יוקרתית מול מפת המקום המושקעת. נכסים בשכונת ההייטק המבוקשת פיפרה בצפון בוקרשט רומניה, צפויים לייצר תשואה של מינימום 7%  כאשר משקיעים יקבלו דמי שכירות מובטחים ל-24 חודשים והזדמנות לאקזיט תוך שנים ספורות.
עלות העסקה : 222,000 אירו כולל כל ההוצאות הנלוות מסביב, ריהוט ואבזור מלא לוילה ! מדובר בנכסים בנויים מוכנים למסירה, דבר אשר מפחית את הסיכון והחשש מצעד השקעה בנדל"ן מעבר לים.

בצפון בוקרשט הולכת ונבנית שכונת היוקרה המבוקשת פיפרה וולונטרי אשר מיועדת לתושבים מהמעמד סוציו-אקונומי הגבוה ביותר ברומניה. לאחר שהמדינה נתנה לחברות ההייטק פטור ממס, הביקוש לא איחר להגיע ומביא איתו הייטקיסטים מכל העולם דווקא לצפון בוקרשט. בסמוך, כמובן נמצאים מרכזי הייטק ומשרדים של חברות בין־ לאומיות, כמו גם בית הספר האמריקאי ומוסדות חינוך יוקרתיים, פארקים ירוקים, ונוף פתוח.

מאחר ורומניה עומדת להחליף את המטבע שלה לאירו, הכלכלה שם צפויה להתחזק ומחירי הנדל"ן צפויים לזנק בהתאם.

מדינות אחרות שנכנסו מוקדם יותר לגוש האירו והחליפו את המטבע המקומי חוו אף הן "קפיצה" ניכרת. מומחים מעריכים שבתוך כשלוש שנים, מחירי הנדל"ן באזורים המבוקשים ברומניה יזנקו בשיעורים גבוהים מאוד. כבר עכשיו האזור מציג עליית ערך טבעית ועקבית של מעל 10% לשנה!

עלות העסקה, כאמור 222,000 אירו והמשקיעים שינצלו את ההזדמנות הזו  יהנו מליווי צמוד והתנהלות שוטפת של חברת ניהול ישראלית מקומית במעטפת מלאה לכל הנושאים הקשורים בעסקה.

עובדה זו מקלה מאוד בעבור משקיעים מישראל שכן הם לא יצטרכו להתנהל מול שוכרים ואנשי מקצוע אשר אינם מדברים עברית. בנוסף, הרוכשים יקבלו מחברת הניהול של הפרויקט דמי שכירות מובטחים ל-24 חודשים בחוזה משפטי גם אם הנכס לא מושכר! (הטבה בלעדית ל 50 רוכשים ראשונים בלבד !) זאת, בהתבסס על הביקוש הגבוה והשוכרים היציבים באזור.